Gå til innhold

Da ble det akkurat november barn på Promp, 5 dager over termin. (Ikke skummelt)


Promp

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

 

Våknet tidlig søndag morgen med regelmessige rier som tok seg mer og mer opp utover dagen.

 

Ordnet med barnevakt og gjorde oss helt klare til å dra på sykehuset.

 

Vi kom inn på sykehuset ved fire tiden, da hadde jeg 2 cm åpning. Da bar det rett inn på fødestuen, hvor jeg hang over prekestolen og presset lystgassmasken så hardt at jeg er øm over nesa:-)

 

Stod vel på prekestolen en times tid, så klarte jeg ikke å stå mer. Da måtte jeg bare rett i senga, lystgassen fortsatt på plass.

Og plutselig gikk vannet, og bebissen spratt helt frem i åpningen. Da fikk jeg kjempegod hjelp av jordmor til å ikke presse på, så jeg revnet nesten ingenting.

Bebissen var ute på 5 minutter, og da var det over. Fra vi kom inn på sykehuset til han var ute tok det 2,5 timer. Så formen var knallbra etterpå! Herlig!

Dusjet og brukte god tid før vi kom ned på barsel.

 

Mandag morgen var formen så bra, at vi bestemte oss for å reise hjem. Og det var så deilig å komme hjem til seg selv, og resten av flokken min! Lillegutt er en rolig og nydelig gutt, som spiser godt og sover godt!

 

Nå er flokken vår komplett! Jeg ønsker dere alle riktig til lykke og lykke til!, og takk for meg her på BIM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...