♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 sjekka programmet på vg og der står det at det IKKE er, men noen som vet hvorfro???
Mamsen og lillegutt Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 tydligvis ikke.... men forrige gang så fikk vi jo se klipp av hva som skulle skje neste uke.... så det er ikke over ihvertfall. kanskje bare en liten pause til over nyttår.
Mamsen og lillegutt Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 tydligvis ikke. Men tror ikke det er slutt. for vi fikk nå se klipp av hva som skulle skje i neste episode.... Håper de bare har pause til over nyttår. men det skulle være noe annet i dag ihvertfall. noe om unge briter og fyll og sex tror jeg.
SunRoad. Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Hm... når jeg ser på tv guiden so står det: 21.00 Altfor ung! (1:3)
*Askepott og hjelperene * Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Hmm ... nei,ser ikke slik ut
Økologisk_knekkebrød Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 Bare jeg som har trøbbel med DiB? Ifølge oversikten skulle dette spørsmålet ha 6 svar, men jeg ser ikke et eneste av dem.. Hjelper vel ikke å spørre heller, for jeg ser vel ikke svarene jeg får.
MiaKristin Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 Kan du ikke bare sjekke VG eller Dagbladet sine tv-guider Eller gå inn på tvnorge.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå