Mille** Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 .....stående på om natta? Det har ikke jeg, men jeg har skikkelig brannangst. Ei venninne av meg mistet 3 tantebarn i en brann i desember for 11 år siden, skyldtes ikke adventsstjerner altså, men jeg fikk skikkelig angst for brann etter det...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Ja, har det stående på om natta
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Her slukkes alt før vi legger oss.. Også redd for brann.
NoDoubt Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Vi skrur dem av om natta. Skrur de på når vi kommer hjem på ettermiddagen.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Hender at vi lar advent stjerna stå på om natten. Men slår den som regel av pga jeg også er redd for brann. Men 7 armer-lysestaken slås altid av. De stoler jeg ikke i det hele tatt på. Selv om min bare er et par år gamle. Slår det av når vi legger oss og mannen skrur det på når han står opp kl seks om morgenen.
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Stake her vi ikke, og stjerna er av papir, så den slukkes når vi ikke er hjemme eller sover. Jeg syns liksom det passer så utrolig å brenne ned huset rett før jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå