Gjest Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Kommet masse snø i løpet av natta...og det snør fortsatt. Får bruke bæresele på turen idag, vognhjuls kommer bare til å klabbe på seg snø.Så får jeg håpe han sover godt etterpå for da må mor ut med snømåka :-/
Mille** Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 En fordel med å bo i et borettslag er at noen kommer å brøyter med traktor her. Men det er også den eneste fordelen. Se på det som trim du. ;o)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Hiver dere snøen sørover når dere måker?? Har lyst på snø
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Du må gjerne få det tonnet som ligger i oppkjørselen min i hvertfall :-/ Det blir sikkert borte igjen for jeg tror det er meldt noen mildegrader utover i uka, men det jammen fint med nysnø. Ser ut som et julekort ute i hagen
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Ååååååååååååå misunnelig:) Det er veldig fint med nysnø, når den ligger fin og urørt over alt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå