Gå til innhold

Positiv EL-test..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår ettermiddag fikk jeg positivt utslag på EL-testen min. Så nå er det bare å kose seg i sengen og vente noen uker. Men så vidt jeg har forstått så betyr en positiv EL-test at EL skjer 24-48 timer senere. Altså idag eller i morgen... Spennende!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg hadde også positiv el - test igår =)..

Vi har hatt sex hver dag i helgen, og i går.. Håper virkelig det har klaffet for oss denne gangen!! Noen lange uker fremover nå.....

Skrevet

Så moro lillejenta2!Jeg har også el.i dag!Jeg tar ikke sånne el.tester men heller "føler"meg litt fram,og i dag er det virkelig DAGEN!

Har gult slimete sekret,øm i eggstokkene,verkinger i korsrykken og nedover i begge beina.Og i går hadde jeg forhøya temp,så dette ser lovende ut!

Blir veldig spennende tider fremover nå da!

Har ikm man uke 51.

Den satser jeg på aldri kommer!

Lykke til lillejenta2.

Skrevet

Takk takk! Ja, det blir spennende..

Skrevet

Mekanisk sex er noe dritt faktisk.. er jo helt sår jo.. Men, det er vel verdt det :-) Skal nesten bli godt å "hvile ut" noen dager til helgen!

Skrevet

Jeg hadde negativt utslag på EL-test mandag, positivt i går og negativt i dag, så her er tingene skjedd :-) Vi krysser fingre og tær og håper det ble en spire ut av det :-)

Blir spennende å høre hvordan det går med dere andre da! Har dere IKM ca 20 des da eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...