lillejenta2 Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Igår ettermiddag fikk jeg positivt utslag på EL-testen min. Så nå er det bare å kose seg i sengen og vente noen uker. Men så vidt jeg har forstått så betyr en positiv EL-test at EL skjer 24-48 timer senere. Altså idag eller i morgen... Spennende!!!
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Hei, jeg hadde også positiv el - test igår =).. Vi har hatt sex hver dag i helgen, og i går.. Håper virkelig det har klaffet for oss denne gangen!! Noen lange uker fremover nå.....
-prøverpånytt- Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Så moro lillejenta2!Jeg har også el.i dag!Jeg tar ikke sånne el.tester men heller "føler"meg litt fram,og i dag er det virkelig DAGEN! Har gult slimete sekret,øm i eggstokkene,verkinger i korsrykken og nedover i begge beina.Og i går hadde jeg forhøya temp,så dette ser lovende ut! Blir veldig spennende tider fremover nå da! Har ikm man uke 51. Den satser jeg på aldri kommer! Lykke til lillejenta2.
lillejenta2 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Takk takk! Ja, det blir spennende..
lillejenta2 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2008 Mekanisk sex er noe dritt faktisk.. er jo helt sår jo.. Men, det er vel verdt det :-) Skal nesten bli godt å "hvile ut" noen dager til helgen!
Baby-bea Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Jeg hadde negativt utslag på EL-test mandag, positivt i går og negativt i dag, så her er tingene skjedd :-) Vi krysser fingre og tær og håper det ble en spire ut av det :-) Blir spennende å høre hvordan det går med dere andre da! Har dere IKM ca 20 des da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå