Mille** Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Jeg strikket nemlig ferdig en buff til 10 åringen min, begynte på søndag og ble ferdig dagen etter! Den ble tom. fin, ikke skakk i det hele tatt, og varm og god. 10 åringen syns den var kjempekul og gledet seg til å ta den på i dag. Har begynt med pulsvarmere også nå, strikket med det samme garnet. *stolt*
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Så flink du er!! Ferdig på ên dag....kjempeimponert jeg.
Mille** Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2008 Ja, jeg er rimelig imponert selv, kan jo ikke strikke egentlig. Trodde jeg ihvertfall. Men så viser det seg at jeg faktisk kan!! ;oD
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Så flink du er da:))
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 WOW! Flink du er! Jeg var flink til å strikke før. Men når jeg starter på et prosjekt, så fullfører jeg nesten aldri :-P Har masse halvferdige produkter...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå