Gå til innhold

her er det KRIG!!

Må jeg ha nick? *Nr3påvei*

Anbefalte innlegg

Skrevet

med jentungen på 2 1/2..

slår seg vrang morgen og kveld..

spesiellt mot meg skal hun være ekstra vanskelig...

holder på å klikke..er så sliten,trøtt og ekstra kort lunte av diverse hormoner... aaargh!!!!!!!!

*måtte bare blåse ut litt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner det igjen hos gutten på 2 år og 6 mnd.

Ekstra irriterende var det når denne trassen ble forsterket av "Klarer selv" og at han faktisk ikke klarte det helt selv, men måtte ha hjelp.......noe som han faktisk nektet å ta imot.

Tilslutt fikk jeg nok.

De tingene som var faste trass-saker kom jeg han i forkjøpet på. Spurte om han ville gjøre det eller det før han rakk å begynne å trasse.

Når det var ting han sa han skulle klare selv sa jeg bare Greit og satte meg ned. Eter en stund sa jeg ifra at han bare måtte si ifra hvis han trengte hjelp.

Etter noen dager ble faktisk trassen mildere, nå er den kontrolert, og vi samarbeider om de vanskligste tingene. Han skjønner at han må ha hjelp til mange ting, og jeg skjønner at han må få prøve mye selv.

Så nå er vi det perfekte par igjen :o)

Gjest Morn du
Skrevet

He he, kjenner meg igjen.. Men, det går over. Kanskje ikke i morgen, eller dagen etter det, men dagen kommer, vær du trygg:)

Har hatt krig med min yngste omtrent hver dag i 3 år, men nå ser det ut som at det slipper taket. Og takk for det. Sier ikke at du får det sånn i 3 år altså, her har det gått på språkbroblemer og diverse som har gjort hverdagen hennes mer trøblete enn for en del andre..

Skrevet

Kjenner det igjen.

Ekstra irriterende var det når denne trassen ble forsterket av "Klarer selv" og at han faktisk ikke klarte det helt selv, men måtte ha hjelp.......noe som han faktisk nektet å ta imot.

Tilslutt fikk jeg nok.

De tingene som var faste trass-saker kom jeg han i forkjøpet på. Spurte om han ville gjøre det eller det før han rakk å begynne å trasse.

Når det var ting han sa han skulle klare selv sa jeg bare Greit og satte meg ned. Eter en stund sa jeg ifra at han bare måtte si ifra hvis han trengte hjelp.

Etter noen dager ble faktisk trassen mildere, nå er den kontrolert, og vi samarbeider om de vanskligste tingene. Han skjønner at han må ha hjelp til mange ting, og jeg skjønner at han må få prøve mye selv.

Så nå er vi det perfekte par igjen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...