Reveenka Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Nå er det på tide å åpne den andre luken, og her er det julestemning med masse snø, et par kuldegrader og en stor flott snømann med rød telyslykt i! Lykta tennes om morgenen når ungene står på tunet i tussmørket og venter på skoleskyssen som henter dem på tunet her c",) Ha en fin tirsdag, jenter!
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Snø har vi,som er polert og glatt.Advent trodde jeg ble forsinka i år hos meg.Men etter en enorm insats så sitter vi her med lys-slange på verandaen,nisse på en måne i vindu og ei stjerne i et anna vindu.Mens det er sjernedryss i lysform i det siste.Julestemninga mi er i box,og jeg liker det =)) Ungenes lysende øyne da di kom opp å fikk se at mamma greide det,det er verdt alle vondter og søvnløse netter. Nisseluer,både røde og blå ble leta frem i går.Nå er det komplett.Vi venter med glede på resten av kosetiden frem til Jul. Ha en finfin Tirsdag du å =)
Karomamma Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Koselig Det snør, det snørr, tiddelibom!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Ja her har det også snødd siden i går, men det er så vått så vått og renner liksom bare bort.... Koselig med snømann og lykt i tussmørket da:-) Håper dagen din har vært fin også:-)
♥Snulder Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Nå fikk jeg ett utrolig idyllisk bilde for meg her.... alle ungene dine i grålysningen med store snøkrystaller dalende rundt seg:=) ... og med den någet viltre hunden på jakt etter ethvert lite snøfnugg:=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå