1prinsesse+1i magen Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Takk! Og en God Morgen til deg, og alle dere andre også!
Mille** Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 God morgen til deg og alle de andre jentene på bam også. )
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 God morgen far og mor. God morgen....tralalalala....hehe Takk i like måte :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Takk og ha en god dag til deg og alle andre her inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå