hope4bebis Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Hei.. Jeg lurer på om noen kan fortelle meg litt om deres første møte med gynekolog i forbindelse med at prøvingen har tatt for lang tid. Vi har prøvd i 1 og 1/2 år nå og jeg skal til gyn i morgen i den forbindelse. Jeg lurer derfor på om det er noen der som kan fortelle meg hva gyn gjorde første gang dere var til gyn for å finne ut hvorfor prøvingen ikke har gitt resultater ennå? Håper noen gidder å svare meg. Hilsen en spent en!!
Mrs. Kaizer Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Hei på deg. Jeg hos gyn på torsdag av samme grunn som deg. Først spurte han meg div. spørsmål om mens. Deretter tok han innvendig ul på meg for å se om eggstokker og livmor så i orden ut. Mannen min hadde med sædprøve som han så på. Alt dette var helt orden hos oss. Deretter tok jeg en del blodprøver for å sjekke hormonnivåer i blodet og fikk svar på de i går, alt var normalt. Jeg fikk resept på pergo av han, som jeg skal begynne på i morgen. Så snakket han om andre undersøkelser jeg kunne gå igjennom dersom jeg ikke ble gravid, bl.a sjekke om egglederne er tette og sånn. Til slutt spurte han om vi var intr. i prøverør o.l dersom vi ikke ble gravid på egen hånd. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå