Gå til innhold

L meg drepe noen barn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå jaaa!!

Husker den fra i fjor, nå kom jeg nesten i julestemning.

Må si jeg har mye å ta igjen, 11-12 barn er ikke mye as. Tydelig at jeg har latt fjorårets refleks forfalle.

Skrevet

Ok, tolvteplass med 141 barn, det kan jeg takle på tredje forsøk.

Skrevet

Den satt i år også. Men de kunne godt ha nullstilt alltime-lista, ass.

Skrevet

Dummemaskin uten mus, bare rullebrett (menn bør dø), samt to timer søvn, jeg treffer ikke en eneste liten snott (ok, en håndfull da), men jeg vet jo at det er ikke antallet som teller, men følelsen hver gang den psykotiske bamsen gjør sitt.

Skrevet

Helvetes drit. jeg må trykke tre ganger før maskinen reagerer og da er det allerede for sent. henger med lut i faens maskin uten mus.. trollet i eska er drit dårlig og faen så ekkle de er når de vinner

Skrevet

Trollet et ubrukelig men jeg liker peisen og saksa som kan ta opp til tre krek i et glefs.

Skrevet

Pila, det er ikke lov å øve utenom desember!

Her raker jeg inn 9009 poeng og forventer å se Balooa på topp fem, men neggø.

Gjest Siklerotte
Skrevet

HELVETE heller, jævla stygge barn. Enda verre er det med sånne som Pilen som skal drepe så mange at jeg ikke kommer opp på highscore listen... 139 barn er mer enn nok, faen så vanskelig da!!! Hvordan får dere det til?

Skrevet

Multitasking. En typisk kvinnelig egenskap. Jeg ruler fordi jeg har øvet opp kvinneligheten min ved å svare på annies eggløsningsspørsmål på anonymforumet i mange måneder.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg visste ikke at man kunne drepe med lampen og peisen da, så da ble det litt lettere, men ikke lett nok til at jeg kommer meg på topplisten. Helvete heller, tror jeg må ta fri i morgen for å komme meg opp.... Multitasking kan jeg ikke - men i motsetning til deg er jeg jo straight så da trenger jeg ikke å bli så kvinnelig.

Skrevet

Pila, du er jo sjefen over high score lista!

Alle fellene nederst er ubrukelige...

Liker bamsen jeg, som tar et barn og slår i stykker resten.

Tror dere foresten de som lagde dette spillet hentet inspirasjon fra Oslo City i desember?

Gjest Siklerotte
Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Jeg er på highscorelisten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg kan smadre barn og drikke te samtidig, som den briten jeg er.

Skrevet

Å dæggern! Bestemora mi er på sekstendeplass!!

Skrevet

Sekstendeplass, ja nå roter jeg. Tjuefemte.

Jeg fikk nettop personlig rekord.

Skrevet

Der kom den deilige førjulsstemningen ja.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Veeeel... Jeg må bare skryte av at jeg nå er på 6.plass, og da gidder jeg ikke spille mer. Det var akkurat 6. plass jeg ville ha!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...