Gå til innhold

På jobb eller rett til legen?? Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ligget i hele natt og hatt vondt nederst i magen.. Det er kjempe vondt!! Så nå sitter jeg her igjen da, og vet ikke om jeg skal dra til legen eller på jobb?? Trenger noen råd og litt trøst jeg nå =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, høres ikke godt ut.

Hadde jeg vært deg og hatt vondt så lenge, ville jeg nok ha kontaktet lege. Greit å finne ut av det i stedet for å gå rundt å bekymre seg.

Holde deg hjemme og ring legen din du, viktig å lytte til kroppen sin.

Skrevet

Er nesten bare nødt til det.. Er sånne bølge smerter i siden :(

Skrevet

Ja, er nok ikke noe å lure på.

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Er i uke 27 .. Leste litt om kynnere, for det har jeg aldr merka at jeg har hatt.. Kunne kanskje vært det, men unntak av at det skulle gå over etter maks noen timer.. hmm, blir redd jeg nå!

Skrevet

Er nesten like langt vi da, jeg er 27+0 i dag.

Jeg har vært mye plaget av kynnere, men de skal ikke være så vonde da, bare ubehagelige.

De pleier å gi seg når jeg legger meg, men kan kjenner murringer en stund etterpå.

Du kan jo ringe føden og snakke med dem, dit får du gjerne komme inn til en sjekk med en gang. De har nok litt mer peil enn fastlegen vil jeg tro.

Lykke til i dag.

Du må holde oss oppdatert.

Skrevet

Nettopp, det jeg har hørt også, det skal jo ikke være vondt. Jeg blir bare verre hvis jeg legger meg ned, så sitter i sofaen helt til jeg får tak i legen eller jordmora jeg nå..

Skrevet

Nå har jeg vært hos jordmora. Alt var bra med babyen min, så det var nok desverre (bare) kynnere/ falske rier.. Så fikk beskjed om å gå hjem å slappe av så det skulle gi seg litt i hvertfall, fordi de var så hyppige.. Men alt var bra så da er jeg fornøyd =)

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Har du fått vært til kontroll?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...