Blomster&bier Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Endelig kan jeg dra fra bli gravid og inn til dere! Jeg er overlykkelig, som sikkert flere andre! Noen flere her inne med termin i august?
meg & to små vampyrer Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Hei hei og velkommen:) Jeg har termin 4.august:)
Raskatte Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Gratulerer og velkommen hit ja:) Jeg har termin 3 august- men har ikke vært hos legen enda da:) Lykke til!
heldiggisen babe Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har fått termin 1 august! Er i ekstase, da vi har forsøkt i 3 år!!!! Håper for oss alle at ting går fint i svangerskapet.
Stine? Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Graulerer Blomster&Bier=) Endelig kom du inn her, og vi kan følge hverandre gjennom hele svangerskapet:) Blir en spennende tid fremover:) Har foreløpig termin 11.07 jeg da, men får kanskje vite mer i morgen på UL:) Er spent:)
Svensk tjej Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Hej, ja jag har termin i början av augusti. Anmäler mig också in här efter två dagar med postiva tester som man inte kan fatta är positiva Grattis till dig!
Blomster&bier Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2008 Så koselig med så mange gratulasjoner! Gratulerer til alle dere også! Har foreløbig termin 10.august jeg da, gleder oss kjempemasse! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå