mmdt Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 I gaar fikk jeg hore hjertelyd. Ble saa utrolig glad... det er saa deilig aa endelig faa vite at det lille nurket lever!!!
Raskatte Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Åh,så fantastisk følelse tenker jeg:) Hvor mange uker er du?
mmdt Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 Er 12 uker i dag faktisk. Hvar hos legen naar jeg var 10uker aa sjekket etter hjertelyd, men da fant hun ingenting. Har hatt smerter som kjennes ut som samentrekknnger (hadde saanne sist gang jeg mista) saa da var det ganske deilig aa vite at den lille lever...
Barbarella og froskebarna Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Når dere hører hjertelyd, er det da med stetoskop? Eller et mer avansert apparat?
mmdt Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2008 De bruker et apparat som heter doppler. Der kan man hqre forstervannslyd og hjertelyd.... Man kan kjqpe det privat ogsaa, ligger paa 400- 600kr... kjempe morsomt aa hqre!
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Hvor kan man kjøpe det?? :-) Vil også høre!
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 www.babywatcher.no Jeg har kjøpt der,men klarer ikke finne fosterlyd ennå Er 11+2 så håper og høre det snart.Hørte det 12+4 med snuppa;)
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Takk :-) Men der kostet den 1200 kr.. litt dyrt kanskje, men er så spent å høre.. men er det noen butikker man kan kjøpe den i? Vil ha den nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå