Gå til innhold

Tooooooooooooo streker :):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjeeeeelp...........jeg er visst gravid :)

Er det mulig?

Slutta på pillen slutten av august, å endelig kloret den seg fast :)

Testsreken var bittelitte svakere enn kontrollstreken, tørr jeg håpe? Har bare testet med billigstrimler, skal kjøpe CB-dig. etter jobb...

Jippppy :) Det blir den perfekte julegaven å gi til mine foreldre, tenkte å fortelle de det på julaften, hvis spiren sitter :)

****************************************************** Sender over masse babystøv :)

Klem spireklar med spire i magen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse. Du kan nok være sikker på at du er gravid uansett om den er litt svakere. Masse lykke til og kos deg med den lille spiren.

Skrevet

gratuler så utrolig mye:)

så moro, perfekt å bli gravid sånn rett før jul, så man kan bruke det som "Julegaver"... hehe;) mange foreldre har jo alt, og da er jo en nyhet om å bli besteforeldre sikkert 10ganger bedre enn et par med sokker... hehe;)

lykke til videre!!:)

dett kommer til å gå bra, jeg har en sterk følelse på hvilke kjønn det blir hehe;)

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse =)=)

Lykke til med voksende mage =)=)

Skrevet

gratulerer og lykke til :))

Skrevet

Tusen takk :):):):)

Jeg merker jeg ikke klarer å holde konsentrasjonen oppe på jobb nå...sitter bare å skjelver å tripper med beina...Men er sjeleglaaaad :)

Tatt to tester til på jobb, å de er positive ja, men teststreken kommer ikke til syne før etter ca 30 sek til 1 minutt.

Å jeg er så spent :)

Lykke til dere andre også :)

Skrevet

Tusen tusen takk ;)

Jeg er litt på tuppa og litt confused akkurat nå, må la det synke inn litt. Men er utrolig happy :)

Lykke til dere andre også :)

Skrevet

gratulere så utrolig mye :)

Skrevet

Ååååååååååååå, hvilket kjønn tror du det blir?

Hva gjør du for å finne ut av det? Hehehehe....synsk? hihi :)

Tusen takk alle sammen :) Jeg gleder meg så mye til 1 trimester er over, å jeg kan slappe av litt mer. Er så redd for at det kommer til å gå galt...er jo første gang jeg er gravid, så er nok ikke så rart jeg sitter inne med disse følelsen. Er nok ikke den eneste...

Var til fastlegen i går, å foreløpig termin er 10 august 2009 :)

KLEM fra meg og spira mi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...