Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Hei, Æ lurte på om det er *to late* med å dpøe sønnen min på 8 mnd ?? har hørt at det er noen som blir døpt når de er over 1 år å men æ vil seff døpe sønn min nå når han er så liten da hehe ka dere si? Takk for alle svar
mortilgutt Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Nei, du kan døypa son din kor tid du vil....det er ditt valg! Lukke til!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Ellida blir 9 mnd når hun skal døpes i februar, så bare kom igjen, du !
KoBe*Lucas født 5/4-08<3 Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 takk for alle svar Lucas er nå 8 mnd så han blir vel ca 9 mnd når vi å skal døpe han da hehe.. gleda mæ faktis.. sku døpt han for 3 mnd siden men tiden har ikke passet for oss .. men løke til til dere da.. og Go jul hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå