Gå til innhold

er det forsent?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Æ lurte på om det er *to late* med å dpøe sønnen min på 8 mnd ?? har hørt at det er noen som blir døpt når de er over 1 år å men æ vil seff døpe sønn min nå når han er så liten da ;) hehe

 

ka dere si?

 

Takk for alle svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du kan døypa son din kor tid du vil....det er ditt valg! Lukke til!

Skrevet

Ellida blir 9 mnd når hun skal døpes i februar, så bare kom igjen, du !

Skrevet

takk for alle svar ;)

 

Lucas er nå 8 mnd så han blir vel ca 9 mnd når vi å skal døpe han da :D hehe.. gleda mæ faktis.. sku døpt han for 3 mnd siden men tiden har ikke passet for oss ..

 

men løke til til dere da.. og Go jul hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...