Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Må man bruke opp poengene man har før nyttår? Mener jeg har hørt noe om det et sted...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Neinei:) De forsvinner ikke:)
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Oki, da gidder jeg ikke å stresse med å finne noe å kjøpe. Takk for svar!
<3 O&O <3 Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 har samlet opp poeng i noen få år nå,og de blir stående helt til du kjøper noe eller tar dem ut i kontanter:) Likk kult å ha over 900 kr stående på den "kontoen":)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Har nettopp handla blender og 2 "brødposer" gratis julegaver da:9
Jenta_00_ Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 har kortet, men bruker det sjeldent *må bli flinkere* men moren min har hatt det i alle år og har nå over 1000,- på den kontoen.. var og bladde gjennom bladet og tror nok hun også kommer til å gi "gratis" gave til meg i år hehe! slik er det når man er forholdsvis nyetablert.. lett å finne ut av hva man skal gi meg. utstyr til kjøkken og diverse til leiligheten :-P
<3 O&O <3 Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 hva med å få det registrert på bankkortet ditt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå