tiny med 3 små:) Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 nå har slimproppen gått på meg...... tar det lang tid før det skjer noe mer lissom.....?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Kan desverre ta tid likevel.. Min har gått for over en uke siden.Men gikk over flere dager. Lykke til uansett:-)
tiny med 3 små:) Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2008 uff... kan det ta så lang tid?? trodde at når slimproppen gikk så kom det til å skje noe snart.... blæ.... håper det skjer noe inatt.... har du kjent noe murringer eller lignende da?
2SønnerSmå Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Slim proppen min gikk for ca 3 uker siden,nå har jeg 2 dager igjen til termin,og kjenner ingenting enda ;(
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Slimproppen min gikk første uka i November! Og jg skal settes igang på Torsdag:p Ikke ha så store forhåpninger,det hadde jeg. Og jeg føler jeg har ventet i en evighet. Tihi! Men selvfølgelig kan det skje ting. Vi er jo forskjellige! Uansett,Lykke til:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå