Nea og juniors mamma Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Nesten som å åpne en luke i adventskallenderen og jeg som holdt på å gå glipp av det hi hi litt lettere forvirret om dagen gitt...må av og til tenke meg om hvor langt jeg er kommet. I morgen er jeg HELT sikkert 28 uker på vei og det kjennes utrolig godt. Nå venter større mage og økende vaggende gange......føler meg egentlig som en gås allerede Velkommen etter jenter
Maf og lillemann Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 jeg kommer etter om et par dager =) jeg tror vi har en fint tid i vente! for min del så går nok tiden fram til jul og nyttår fort, også begynner den laaange ventetiden...=)
Mayken Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Jeg kommer etter om en uke. Utrolig hvor fort den siste tiden har gått. Vi sees i siste strimester:)
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Å jeg kommer etter om 4 uker .. Føles helt utrolig hvor fort 2.trim har gått, syns ikke det er lenge siden jeg kom inn hit jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå