Gå til innhold

Noen som vil spå meg??Jeg spår gjerne tilbake........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jammen meg lenge siden jeg har vært her,koslig å være tilbake.. Jeg ønsker å bli spådd....Kan gjerne ta et tarot-legg på deg..Jeg bruker det lille keltiske korset,lurer på fremtiden på kjærlighet.

Jeg er født 17.10.79

Han er født 02.06.62

Ha en fin kveld alle sammen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann jeg får opp at det er noe vanskelig mellom dere, spesielt med tanke på mannen din, men klarer ikke helt fange opp hva det er for noe.. jeg legger ikke kort, bare sier hva føleser jeg får når jeg ser på deg... ser ut som det er noe som skal bli avgjort av dette mørket, altså at det har mye å si for hvordan fremtiden blir.. du/dere må ta et vanskelig valg.. men ser ut som alt i alt vil få et positivt utfall...er dere gifte? føler dere kommer styrket ut av det hele , men det er mye opp til deg..

jeg er nybegynner så hjelp meg gjerne på vei, og si bare fra om jeg er på gjordet.:)

jeg vil gjerne bli spådd om fødsel :)

termin 2.2.09

jeg011083

han241181

klem

Skrevet

Heia..

Tusen takk for du orka å spå meg..Du har nok retti det ja,så flink du er..Nei,vi er ikke gifte,bor heller ikke sammen..Vært sammen i snart 2år..Mener du at det er mye opptil meg,det er han som må ta et endelig valg,sendert deg en privat mld jeg...

Jeg kan spå om fremtiden,det som har vært/skjedd..Men klarer ikke å vite hva slags kjønn,termin osv..Velger å være ærlig å si det,setter pris på ærlighet selv..Men kan se på kjærlighet/jobb/fam/endringer osv..Det vanlige.men ikke antall barn,eller når dem blir født osv....Beklager.Men jeg spår gjerne det andre jeg kan...

Klem

Skrevet

heisann tussimor...jeg spå jo også litt...

er d noe spes du lurer på???

jg lurer på hva du får opp på mg Ang jobb og evt videre utdanning...har søkt på en lederjobb nå og lurer på om jeg får den

f.13.04.83

og så lurer jg på hva du får opp ang den lille gutten min, hvordan hn blir osv

han er f. 1.aug 2008

og ang meg og mannen min som er f 13.09.79

tusen takk så skal jg se på deg også..bruker klarsyn og tarotkort:)

Skrevet

Ja,lurer på kjærligheten/fremtiden vår??

Er det noe framtid for oss??

han er født 02.06.62

jeg er født 17.10,79

Jeg ska spå deg tidlig imora,første priotert er du ja..

Skrevet

jg skal spå deg også mn må ha litt tid og ro rundt mg for å få gjort d skikkelig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...