Førstegangsmamma!! :) Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Har ikke greie på dette jeg, så fint om noen hadde forklart meg i detalj hva dette er og hva d er godt for..
MrsMoo Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Jordmor undersøker livmorhalsens modenhet og ev åpning. Man gjør en gynekologisk undersøkelse og prøver å få fatt i modermunnen og med to fingrer prøver å tøye modermunnen , dette kjennes da som mensmurring hos mamman. Dette gjøres for å frigi hormoner som er med på å modne modermunnen. Den skal vœre flat når fødselen er i gang.
Landlady-2barn+litenimagen Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Er dette noe "alle" gjør???
2SønnerSmå Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Jeg venter nr 2 og har ikke hørt om det før jg kom inn her =) Men jeg fikk mannen min til å gjøre det igår =)
Mamma's trolljenter Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Jøss kan man få mannen sin til å gjøre det? hvordan vet man hva mormunnen er da? det er jo ikke sjeden...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå