MissAntrop Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Her vi bor er det masse snø og høye brøytekanter. Naboen, inkl leieboere, har ikke mindre nn 4 biler, 2 hengere og 3 motorsykler. De har ikke plass i oppkjørselen sin til alt dette, der har de parkert den ene hengeren som vi må åle oss forbi. Resten av kjøretøyene står parkert i gata, rett ovenfor vår innkjørsel. Dette gjør det, spesielt nå som det er snø, utrolig vanskelig å komme seg ut med bil. Jeg tør ikke lenger kjøre ut. Så jeg lurer på, er det lov med fast gateparkering?
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Om det ikke er skiltet for annet er det lov med gateparkering ja. Førstemann til mølla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå