Gå til innhold

Ang parkering i gata


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her vi bor er det masse snø og høye brøytekanter. Naboen, inkl leieboere, har ikke mindre nn 4 biler, 2 hengere og 3 motorsykler. De har ikke plass i oppkjørselen sin til alt dette, der har de parkert den ene hengeren som vi må åle oss forbi. Resten av kjøretøyene står parkert i gata, rett ovenfor vår innkjørsel. Dette gjør det, spesielt nå som det er snø, utrolig vanskelig å komme seg ut med bil. Jeg tør ikke lenger kjøre ut. Så jeg lurer på, er det lov med fast gateparkering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det ikke er skiltet for annet er det lov med gateparkering ja. Førstemann til mølla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...