Gå til innhold

Klarer ikkje å drikke av (tute)kopp, 13 mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår begynte seint med fast føde. Prøvde frå 6 mnd, fekk ho ikkje til å ete meir enn smular før 10,5 mnd. Begynte med vatn ved 6 mnd, har øvd på tutekopp sidan då.

Problemet er at når ho drikk av (tute)kopp set ho vatnet i vrangstrupa 8-9 av 10 gongar ho drikk, dvs fleire gongar pr måltid. Drikk ho av flaske går det greitt. Synest det er heilt merkeleg, broren drakk jo av vanleg glas/kopp då han var året...

Andre som har såpass store barn som berre klarar å drikke av flaske? Er det vanleg? Bør eg gje ho ein "pause" der ho får bruke flaske i ei veke eller to, eller skal eg berre kjøre på med tutekoppen for å øve? Får vondt av ho når ho sit der og hostar og hostar etter kvar slurk nesten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp tutekopp og gå rett over på kopp.

Er ikke alle som skjønner teknikken, og tutekopp er heller ikke et stadie de må igjennom.

Min eldste tok aldri tutekopp før han hadde lært seg å drikke av kopp, så tutekopp ble bare noe vi hadde med på flyturer for enkelhets skyld.

Skrevet

har du prøvd de avent tutekoppene?

de har ventil, så vannet kommer ikke like fort. bare et lite tips =)

Skrevet

Det er avent sine vi bruker. Og vi har prøvd masse med vanleg kopp og, det er enno verre.

Frustrerande for meg, og er ikkje noko godt for jenta heller.

*sukk*

Alt ein skal bekymre seg for :o/

Skrevet

det skjønner jeg veldig godt. jeg brukte tåteflaske med vellingtut til min lille, og så gikk jeg over til aventkoppene.

kanskje det kan funke?

vet at nuk flaskene har smokker for velling hvertfall =)

og hvis du da putter vann i flasken vil det komme mere vann enn fra vanlig flaske, men ikke like mye som en tutekopp. bare et forslag =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...