Minilille Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Må bare fortelle at jeg forlater dette forumet.. Vi hadde så vidt vendt oss til tanken og gleden over at det var to da det gikk så alt for alt for galt. Selv om jeg var litt ekstra bekymret siden det var to følte jeg meg så trygg, nesten halvveis, og i allefall halvveis til tvillingsvangerskap å være.. Så alt for alt for tidlig ble de født. Men de var så fine, så perfekte der de lå og så ut som de sov og holdt hverandre i hendene. Vi skal aldri glemme de, sov godt der dere er!
Thessa og Bebbis Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Dette var utrolig trist å lese. Ord er fattige, men jeg vil bare si at jeg er utrolig utrolig lei meg på deres vegne. Kan ikke forestille meg hvordan dette føles. Håper dere har hverandre i denne sorgen. Ønsker dere all lykke i fremtiden. Varme klemmer
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 off,så grusomt!griner igjen jeg da og har frysninger.syns det er så grusomt.så fælt.må jo ikke gå ann å beskrives.hjelper vel ikke med ord nei,men.så grusomt vondt da:)de får ligge sammen for alltid da.blir så redd or å miste selv når jeg leser sånn.det er jo så grusomt at man må oppleve sånn!skulle ikke gått ann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå