mammaspuppergo 3pp Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 skulle få en overaskelse i mårra, som jeg visst har vært klar for/og sagt de siste 2mnd Har nevnt at jeg har lyst at vi skal kjøpe hund. MEN ikke nok me det, jeg nevnte forlovelse for en stund sia.. Vi har prata litt om det, men ikke no skikkelig lixom! FORLOVELSE!!!! Ååååå, jeg DØR av forventninger!! vet ikke hvorfor jeg skriver detta, men måtte bare få det ut!!!
'utakknemlig bitch' Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Bare pass på så du ikke blir skuffet om det ikke er det
Minnie Mom Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Litt rart om han sier det sånn hvis han skal fri vel? Ikke for å skuffe deg, men jeg tror det er snakk om en hund... )
mammaspuppergo 3pp Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 Ja, jeg vet. Men syntes det er litt merkelig at han rett etterpå sa alt han likte me meg! kroppen min, personligheten min, dattera mi, at vi skal være sammen i mange år fremover, osv....! Åh, jaja, får vel komme meg i seng så det "går fortere" til svaret hehe..
mammaspuppergo 3pp Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 Huff, detta så "rart" ut skrevet...... Hmm, er nok bare litt spent å nervøs....
Chris&Alex♂♂ Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 oi. så spennende da=) nå ble jeg litt nysgjerrig.. du må skrive her i morgen hva du fikk for noe=)
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Nå ble jeg nysgjerrig! Ikke glem å fortelle oss det
Carta Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 Nysgjerrig! Dyyytt!!! Fortell hva som skjer a!
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 2. desember 2008 #14 Skrevet 2. desember 2008 nå ble jeg også nysgjerrig... :-p
Chris&Alex♂♂ Skrevet 2. desember 2008 #16 Skrevet 2. desember 2008 nei nå må du fortelle det snart altså=). kan ikke skive sånn, også ikke si hva det var. hehe
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 2. desember 2008 #18 Skrevet 2. desember 2008 Æsj nå har jeg venta lenge nok assa..
mammaspuppergo 3pp Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #19 Skrevet 2. desember 2008 Hei damer!!! TJOHOO!!! Jeg vart no litt skuffa ja Blei ikke ring, men HUND!! Kjempesøt huff..... JAJA, nå har jeg iallefall no å glede meg til senere! Vil jo forlove meg me gutten min snart! Begynner å bli baby sjuk oxo.. *sukk* Spennende å se hva 2009 året venter Nå skal jeg finne senga iallefall, natta!!!
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #20 Skrevet 2. desember 2008 Gratulerer med en liten vofs da Håper du ikke ble altfor skuffa.. tror jeg hadde blitt det dessverre, hvis jeg virkelig hadde håpet på et storslagent frieri Men som du sier - nå har du det til gode Kos deg med kjæresten og lille-vovven!
Makko med to små gutter Skrevet 2. desember 2008 #21 Skrevet 2. desember 2008 Helt ærlig hadde mannen min kommet hjem med hund til meg hadde jeg blitt KJEMPE SUR! Kanskje fordi jeg er for hundemenneske til å ikke bruke et helt svangerskap på å finne ut av hvor jeg skal kjøpe hund hen, se på valpene 5-6ganger før de er leveringsklare etc. Lykke til med valpen da!
mammaspuppergo 3pp Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #22 Skrevet 2. desember 2008 Tusen takk! Ja, men tror og håper han vil finne en litt mer "spennende" dag enn -tirsdag etter jobb- frieri hehe.. MEN, som regel blir jo ALT romlemantisk når mennene våre skrur på sjarmen hihi.. *håpløstforelska* -kose meg litt me "kjærlighetsvofsen" våres jeg nå-
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 2. desember 2008 #23 Skrevet 2. desember 2008 Hvordan hund fikk du?;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå