Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Jenten min er nå 5 uker og fram til nå har jeg lagt henne til brystet hver gang hun har begynt å sutre. Hun virker jo sulten, stikker tungen ut, smatter osv. Men det virker jo som om hun aldri blir fornøyd, hun vil helst være på puppen hele tiden. Hvordan skal jeg tolke blir gråten? Når hun skal være på puppen hele tiden skriker hun i intervaller, og når hun skriker så spenner hun kraftig med beina sine. Og tar jeg henne vekk fra puppen blir hun også sint. Er det pga sult hun skriker eller kan det være noe annet som plager henne som gjør at hun bruker puppen som trøst? Huff, syns det er så vanskelig å tolke gråten, skulle ønske de små bare kunne fortelle oss hva som var gale..
SuperGlad Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 når mine barn har hatt luftsmerter eller hard mage har de skreket slik du beskriver. Da ville de ha pupp som trøst. Skriker hun når hun får pupp også? mine gjorde det hvis de ragerte på melka, dvs hvis jeg hadde spist noe de ikke tålte.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Nei hun har bare skreket et par ganger mens hun får pupp. Først tar hun puppen også suger hun ca 3-4 min før hun spytter den og blir helt intens, gaper og rister på hodet og hiver seg mot puppen. Og når jeg da prøver å gi henne puppen så virker det ikke som om hun klarer å få skikkelig tak siden hun stresser sånn. Og da skriker hun selvfølgelig. Jo også idet hun spytter puppen ut så begynner sparking med beina.. Som oftest må jeg da bare ta henne opp, få opp en rap og trøste henne for å så legge henne ned igjen til puppen. Også skjer det hele om igjen..
flypapir Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Vet ikke om det er noe i det, men her snakker de om babyens språk og at de har 5 ulike lyder som betyr ulike ting... Kanskje det kan hjelpe deg? http://www.youtube.com/watch?v=gPXsoZ_F0SA
Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 var inne på dunstan baby språk og her er det hun har kommet opp med: neh-sulten eh- jeg må rape owh- jeg er trøtt og vil sove eairh- jeg har luft smerter neh- jeg er ukomfertabel, vil ha rein bleie, kald/varm var det det du mente????
Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 var inne på dunstan baby språk, dette er det hun har kommet opp med neh-jeg er sulten eh-jeg må rape owh-jeg er sliten, vil sove eairh-jeg har luft smerter heh-jeg vil ha rein bleie, er kald/varm var det dette du mente???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå