Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 neste helg da? Jeg skal:) Vi kunne jo hatt et dib treff i baren hehehehe
Mazza** Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 ja det hadde vært stas!!! Vært på Kiel båten en gang før jeg og da hadde vi rederlugar på 50 kvm , vipkort og egen plass i restaurant og bar....blir vanskelig å slå den turen hehe
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Nei ikke neste helg, men vi skal i romjulen:)
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 hehehehe ja det hadde vært noe å skåle for:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Vi skal i februar =) Men ser frem mot referat =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå