Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Altså ribba eller pinnekjøttet? Jeg synes det begynner å bli så slunkent i butikkene allerede jeg, ser jo nesten tomt ut eller veldig utplukket ut overalt. Så når jeg kom over et knallstykke med ribbe i sta, så turte jeg ikke annet ennn å kjøpe det med meg og putte i fryseren. Så nå lurer jeg på om jeg må på pinnekjøttjakt i morgen. Kjøper jo tross alt ikke hva som helst av pinnekjøtt heller...
hysterika Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Vi har faktisk pinnekjøttet i fryseren, det er nesten litt flaut å innrømme det... Det er kjøpt hos den lokale slakteren i hjembyen min, så vi måtte benytte anledningen når vi var der nå sist...
Monajenten Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Er det flaut?? Hvorfor? Man MÅ jo være tidlig ute for å få noe bra. Jeg har ikke kjøpt, men mamma og de har, og det er der vi skal være så det holder for meg:-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 niks. Mamma kjøper pinnekjøtt 22 eller 23 desember Vi feirer jul hos oss, og har fordelt innkjøpene. Mamma er da den heldige som får kjøpe pinnekjøtt, siden vi er litt kresen på det (svigers er ikke så nøye på det..)
St.Sunniva Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Hadde masse pinnekjøtt på Obs i dag iallefall :-) Ikke for tidlig det nei...Jeg har allerede kjøpt inn medisterpølse/kaker...men ribba får vente litt til. Hvordan står det til med dere forresten?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2008 Jeg vil ha sånn gryteklart pinnekjøtt. Husker ikke hva det heter i farta, men er frossent, med bilde av troll utenpå. Det er bare rett og slett nydelig!! Joda, det står bare bra til med oss. Nå har det så smått begynt å komme noen ord også Er nesten så hun lærer seg et nytt ord hver dag. Veldig moro:)
St.Sunniva Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Å så gøy!!! Det er så morsomt fremover nå altså....Hun går vel nå vil jeg tro? Forrige gang vi snakket gikk hun vel rundt bordet iallefall :-) Sånt pinnekjøtt du snakker om har jeg ikke hørt om faktisk, men så spiser jeg ikke sau heller da..hehe..Til nød lammestek
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2008 Jajaja, nå går hun som om hun ikke skulle gjordt annet:) Begynner å ta i gjen de fleste på de fysiske tingene nå. Kravler opp og ned av stolen, ut og inn av senga og alt som hører til. Er sikker på at om hun får et par måneder til på seg så skravler hun som bare det:)
St.Sunniva Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Når det først kommer, så går det kjempefort! Bare vent og se. Her er det jo fullt texas om dagen. Mamma, hvor er du...mamma, hva gjørt du...mamma..mamma...hahahah...ler meg kvekk ihjel noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå