Gå til innhold

uff...erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld jenter...håper noen kan dele noen positive erfaringer med meg...

jeg hadde siste mens 8 november og hadde positiv el test ons/tors 18 eller 19 november....hatt småmurringer i magen siden da egentlig...og nå klarte jeg ikke vente mer...jeg tok en test akkurat nå...og den var selfølgelig negativ...:( uff...ble litt skuffet fordi jeg har liksom hatt så veldig troen på at jeg kanskje var gravid denne mnd...har vel egentlig IKM mellom 4 og 8 desember....kan dette være for tidlig og teste og at det alikevel kan være håp??? er jo ikke morgenurin heller....

noen som har fått neg test,men alikevel vært gravid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt hende du er gravid likevel. Du har jo testet ganske tidlig. Kroppen må produsere nok hcg før testen slår ut positivt. Kjenner ei som ikke testa positivt før en uke etter IKM. Så vent noen dager å ta en ny test så krysser vi fingrene ;)

Skrevet

Jeg testet ikke positivt før fire uker etter IKM... Så det er fullt mulig at det er for tidlig!

Skrevet

Jeg hadde IKM søndag eller mandag.. Testet først lørdag, så igår og i dag... alle var negative:( Lurer også veldig på om jeg allikevel kan være gravid. Siden jeg begynte å prøve har jeg omtrent hatt klokkeklar tr, så det er første gangen jeg er på overtid. Før har jeg alltid hatt uregelmessig mens så det kan jo være det som slår inn nå... men jeg håper så inderlig at det er noe annet.

Du har jo testet ganske så tidlig så det er store muligheter for at du fortsatt kan være gravid... Skjønner utålmodigheten. Hadde egentlig ikke tenkt å teste før til helgen hvis ikke tr har dukket opp innen da..men røk i dag igjen..hehehe

Håper og krysser fingrer for at vi har klart det!!! Masse lykke til:)

Skrevet

Du har nok testet litt tidlig.. :)så håpet er ikke helt ute! Jeg hadde ikm på søndag eller igår, men ingenting så langt. Testet lørdag, igår og i dag..alle negative!:(( Har masse murringer og føler tr kommer hele tiden. Puppa er sykt ømme( de er alltid ømme før mens). Har siden vi begynte å prøve hatt regelmessig syklus og tr har omtrent kommet på slaget.. så det er rart at den ikke har kommet enda. Skal sies at jeg har hatt en god del uregelmessige sykluser for noen år siden så kan jo være det kommer igjen..

Hvor lenge har du prøvd?? krysser fingrene for at vi begge produserer hcg litt tregt og at positiv g-test snart viser seg:D

Lykke til*

Skrevet

hmmmm om jeg har skrevet to innlegg her nå så er det bare fordi at det ikke kommer opp noe når jeg har lagret... merkelig.

Skrevet

jeg har de samme datoene som deg:o) Hadde mensen ca 8. november, og eggløsning 20. november! Jeg har egentlig regnet ut at jeg skal teste på Fredag...men luurer på om jeg skal ta sjangsen i morgen tidlig! Tror det er litt tidlig enda, så får se om jeg klarer å vente helt til Torsdag;o)

Vi får heie på hverandre:o)

Skrevet

hvordan har det seg at noen produserer hcg mye senere ennn andre egentlig?

Har det med nyre fungsjon å gjøre?

vet ja at alle er forskjellig osv, men er det noen son vet hva som gjør at noen prod. tidlig mens andre sent?

For det er vel slik at moraken begynner å prod hcg når " det" fester seg ellr?

Hilsen en med ALTFOR MYE TID til å tenke på magen he, he

Skrevet

takk for svar jenter:)

da fortsetter jeg og håpe...men nå føler jeg meg liksom ikke gravid heller...uffameg....

oi...4 uker etter ikm?? kan det virkelig gå så lang tid?? ble du ikke frustrert da??

Skrevet

Jeg hadde også forrige mens 7. nov og EL 20. nov. Skal teste i morgen tidlig tenker jeg. Har litt varierende syklus, men tar sats og prøver. Lykke til til dere andre :-D

Skrevet

så ikke alle innleggene helt med en gang jeg,men tuusen takk for så god respons jenter:)

jeg har gått på cerazette en stund...sluttet i august og fikk ingen mens før nå i november, dette takket være akkupungtur...så er vel egentlig 1 skikkelige pp hvor det har gått an og prøve,men har jo i hodet mitt være prøver siden august hehe....har også vært hos legen og tatt hormonprøve på fredag,så blir spennende og se på svaret av den som jeg får i løpet av uken håper jeg...bare for å se om jeg har hatt el...men fikk jo positiv el test...

jeg regnet ut at om jeg har 28 dagers syklus som før, så skulle jeg hatt el 24 og skal ha mensen igjen den 8 ...menneh...jeg vet jo ikkeno...el kom jo på torsdag (22? har ikke kalender'n her nå hehe)

så hååååper bare på at jeg har testet for tidlig,selv om 1pp egentlig er for godt til å være sant....

Skrevet

JO, men siden flere venninner har opplevd det samme tok jeg det helt med ro. Det var visst ikke så unormalt :-) JEg var altså i uke 6 da den ble positiv. Så - det er bare å vente.. Nå hadde jeg et blighted ovum, mulig det var derfor den slo ut seint, men blodprøvene hadde høye HCGverdier, så ikke vet jeg. Venninnen min fikk ikke positiv test før hun var 7 uker på vei (5 etter IKM), og har idag en skjønn gutt på 2 år. Tror ikke det er noe som heter normalt når det kommer til graviditeter jeg. Ekstremt stort slingringsmonn i det minste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...