♥♥mortil4♥♥ Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Er bare skikkelig nedfor i dag, og har bare lyst å grine =( Ikke noen spesiell grunn, men alt kjennes bare tuuuungt..... Guttungen har hatt influensa, og er litt bedre i dag, og så blir vesla på 9 mnd syk i kveld. Og så har jeg ei som blir 10 år i morgen, og maaasse som skal ordnes, som ikke har blitt gjort tidligere, fordi jeg har vært "buret" inne med ungene, siden mannen min har vært på langhelg i Berlin.. Blæææh... Er nok mangelen på frisk luft som gjør meg nedfor =/ Vet jeg høres ut som en sutrekopp, og er det også i kveld. Så jeg vil ha en kleeeeeem................
stratosen_er mamma_ Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 sender deg en god klem;) alt ser nok lysere ut i morgen;)
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Sender deg en good laaaang klem:) "Vi får håp det blir likar i mårra:)"
UnePune äntligen hemma! Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 *Klem* fra meg - kjenner følelsen. Og det hjelper å klage litt =)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Sender deg en hel haug med klemmer! *Klem*
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2008 TUUSEN TAKK for klemmene jenter =) Føles faktisk litt bedre allerede:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå