Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg skal søke snarest, tar lang tid i NAV. De på jobb også ville gjerne ha inn søknad om permisjon snart slik at de fikk litt tid på å finne en erstatter når eg er vekke i perm. Søker på onsdag, har satt meg frist til å være ferdig med papirene til da.

Skrevet

hvor lenger er det til dere skal ut i permisjon da?

Var det jeg var nysgjerrig på da... hehe

Skrevet

Hvor langt på vei er du??

Jeg er nå i 16 uke og sist gang søkte jeg ikke før jeg var over 7 mnd på vei, gikk helt fint det. Gav beskjed på jobb når jeg var 6 mnd på vei for da måtte jeg sykemeldes pga vanskelig jobb med mange tunge løft som ikke kan tilrettelegges.

Skrevet

Hmm.

Jeg er 15 uker på vei og vet at jobben begynner og tenke på vikar for meg.

Er den eneste "i midt slag" her på jobben.

Men jeg skulle jo liksom ha fått ultralyd termin først da!!

Ultralyd får jeg ikke før om en mnd.

Tror nemlig jeg blir satt 3 uker tilbake...

Hva synes dere?

Skal jeg vente eller skal jeg fikse de derre papirene nå?

Skrevet

Jeg kom på en ting til jeg lurer på.

Hva med ferie?

La oss si at jeg er frisk og rask hele tiden da, lønner det seg og ta ut ferien før man går ut i permisjon eller hvordan har dere tenkt og gjøre det?

Skrevet

Jeg ville ventet til jeg hadde UL-termin. Min arbeidsgiver bruker den datoen som utgangspunkt.

Når det gjelder ferie skal bake inn ferien i permisjonen, på den måten forskyves jo permisjonen med tilsvarende uker :-)

Skrevet

Da måtte jeg spørre HR på jobben jeg da:)

De ble veldig glade vis de fikk papirene 2 mnd før jeg skal ut i permisjon.

Så da fant jeg ut det:)

Skrevet

Jeg har allerede varslet på jobb. Men tenkte å ta papirarbeidet nå snart. Blir vel ca 3.mnd før jeg går ut i permisjon. Ferien tar jeg ut underveis i permisjonstiden slik at den samlede perioden hjemme for barnet forlenges. For oss er det best i tilfelle vi ikke får barnehageplass med en gang. Kan vel hende vi må vente til augustopptaket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...