Gå til innhold

Kaketips til 1års dag??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi blir 1 år på onsdag,så jeg må lage kake...

er bare 1 mnd siden storebroren var bursdag,så vil ha litt variasjon på kakebordet..

Nå har jeg tenkt å lage marsipankake, snikkerskake og kulturkake.. itilegg skal vi ha gryterett me hvitløks baguetter til og en pastasalat..

 

Siden vi er sunmøringer er dette litt lite på en bursdag, men jeg vet ikke hva mer jeg kan finne på... tips noen?

 

(gele og is hadde vi sist,så d gidder jeg ikke!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med muffins? Lag muffins i amerikanske former (store) og pynt med rosa og turkis melis(konditorfarge) og strø over slike hjerter som pynt som man får i vanlig butikk ved bakevarene. Er veldig populært hos jentene her hvertfall- uansett alder;)

Skrevet

åja,1-2-3 muffins e genialt!! d må vi ha=) takk for d tipset!

Skrevet

fnis...ler meg nesten ihjel over den sunnmørskommentaren.....jeg er sunnmøring og er gift med en Bergenser...og HVER familiefeiring har vi diskusjoner på FOR MYE / FOR LITE mat....... han er i SJOKK når vi er i familieselskap på sunnmøre...tror ikke han har sett så mye mat før.....fnis...

 

lykke til med bakingen forresten!

Skrevet

hehe,jamen er jo sånn her =)

Jeg fikk nesten sjokk når jeg var i nord-trøndelag i en 50+en 30årsdag.. der var rundt 60 gjester å kun 3 bløtkaker...d var alt!!! og jeg liker ikke bløtkake engang...litt skuffet da ja :S

 

Takk=)

Skrevet

jeg har vært i familieselskap her i bergen...med 15 gjester og 1 kake....teite meg spurte hvor resten av kakene stod.....

 

på sunnmøre er det glatt 8 kaker på 15 gjester...ivertfall i min familie....knis...det må da ikke være FOR lite liksom...

Skrevet

8 kakaer på 15 gjester var da litt lite...i min familie er d sånn 20 kaker på 15 gjester...pluss smørbrød åsånn ;)

 

Besta mi er sinnsykt lik hun gammla på reklame som sier "du må ikke sjenere deg, vi har kromkaker å kransekake å+++...hehe

Skrevet

jamen herregud....smørbrød og karbonadesmørbrød og salater og brød og sånn er UTENOM de kakene ja.....fnis...NOK mat er bra!! fnis fnis

Skrevet

hehehe..ja tror aldri det har vært for lite mat i et sunmørsselskap =)

Skrevet

åå,takk for tipset!! der var mye godt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...