tonebf Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Den er full av fett og trekker dårlig.... Hmmmm!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Vår er det gubben som pleier å vaske - tar ut den "rista" nederst og legger den i zalovann en stund, men forrige gang tok han den i oppvaskmaskinen.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Vi har den alltid i oppvaskmaskinen =) Da blir den skikkelig rein! Er faktisk anbefalt å gjøre det 1 gang i måneden. (må si jeg synder litt der blir maks 3 gng i året..*rødme* )
*Lille Persille" Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Hvis den er skikkelig fettete og ekkel kan du legge den i kokende varmt vann med Salmiak og Zalo. Dette kan gjentas med nytt vann til den blir ren. Skrubb på den med oppvaskbørste etter at den har fått bløtet seg opp litt for å få av fettet. Jeg måtte bytte vann flere ganger for å få vår ren.
Sabina og gjengen Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Oppvaskmaskina som de fleste over her sier
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 oppvaskmaskina eller en stor nok balje med vann og salmiakk. men oppvaskmaskin er å foretrekke, og da ofte nok hver 2 måned eller noe så slipper du den store vasken. jeg har sann villavent vifte som ikke er mer enn 2 år gammel, den tar jeg bare ut hele kasetten på. ståltingen som blir fettete, rist i plast og noe i plast til å feste i. alt går rett i maskina, rister den og setter på plass igjen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå