hundemamma ♥ Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Andre enn meg som har hørt mye festelig når de ufrivillig har "sniklyttet" til samtalen ved siden av. Dette hørte jeg på båten fredag av en gjeng med 17-18 åringer. De pratet om fødsels- og personnummer. "Hvem kan fødsels og personnummeret sitt?" "Jeg tror jeg kan de seks første tallene men jeg er ikke sikker." "ØH, hvem trenger å kunne hele nummeret da? Er vel ingen som trenger det vel?" "Jeg kan de SEKS første og de FEM siste så jeg kan ALLE TI." Fantastisk!!! Noen flere?
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Øh, hva gikk de på da?? lol Kan de ikke de 6 første?? hahaha.....jaja, sånn kan det gå. Er vel slik når man ikke kan legge sammen 6+5...hihi
hundemamma ♥ Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 Hi hi, hadde de bare gått på noe men antar de var forholdsvis clean da de kom rett fra skolen vgs tydeligvis. Ingen flere som har historier? Er jeg den eneste "sniklytter'n?" Det nekter jeg å tro
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Hihi ... hørte følgende på bussen for litt siden: - Den meldingen var ikke fra Stefan i hvertfall - Det kan ha vært Stefan som sa hva de skulle skrive, men det var ikke han som skrev den for det var alt for bra skrevet til at det var ham. - Ja, stakkars ... han kan jo ikke noe for at han er analfabet! - Er det det han er? Jeg trodde han var sånn som ikke kunne lese og skrive skikkelig, jeg... Littegranne begrepsforvirret, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå