WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Kanskje ikke den gemene hops definisjon av "fine julesanger", men jeg MÅÅÅÅ spille "Julegløggen" (helt album) av og med Arild Andersen, Frode Alnæs og Steinar Carstensen.
St.Sunniva Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Av de klassiske og "vanlige" sangene så er Deilig er jorden med Oslo Gospel Choir og O Helga Natt med Tommy Körberg mine favoritter :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Og jeg må høre Happy Xmas (war is over) med John Lennon og Do they know it`s christmas med Band Aid. De får meg til å tenke litt....
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Oooh! Last Christmas med Wham!
karla la Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 "en stjerne skinner i natt" med Oslo gospelchoir
karla la Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 For ikke å glemme verdens nydeligste...sukk..."the prayer" med Celine Dion og Andrea Bocelli. Den må dere høre jenter!!!!!!
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 O helga natt Himlen i min famn Julekveldsvisa Musevisa Romjulsdrøm Wonderful christmas White christmas Marys boy child Nå tennes tusen julelys Tenn lys En rose er utsprungen Peace on earth/little drummer boy The christmas song Vårres jul Deilig er jorden Rockin´ around the christmas tree Let it snow Jingel bell rock Hark! The herald angels sing Auld lang syne (nyttår) Bella notte Julekveld i skogen O little town of Betlehem God rest ye merry gentlemen Her kommer dine arme små Det lyser i stille grender Har fått sansen for juleplata til DDE. Ikke den siste nei, men ei de har spilt inn tidligere. Den med "Verdens finaste stjernegut", "julkortet"....ja ++++ :-)
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Liker "Fairytale in New York" (tror den heter det) med Pogues jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå