Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på føden, etter at jeg tidligere idag klaget over at jeg hadde kjent så lite liv idag og igår.. Kom rett inn på ultralyd, og fikk se at alt var i skjønneste orden. Gynekologen/legen som undersøkte var utenlandsk og han var ikke veldig snakkesalig, men han sa at alt var fint, og at jeg ikke trengte å bekymre meg, for vi har ei sunn og frisk jente som venter på å komme ut:D

Han så på ultralyd at hun var veldig aktiv, men jeg synes faktisk ikke jeg kjente noe særlig, så vet ikke om det kan være fordi det er så liten plass inni der jeg ikk ekjenner det.. Alt er iallefall i skjønneste orden!:)

 

Fikk vite at hun ligger i seteleie, og jeg håper så inderlig at hun snur seg på de ti ukene jeg har igjen, hehe..;)

 

Men kjenner man forskjell fra det som er vanlig, er det bare å ta kontakt, ikke vær redd for å virke hysterisk ellernoe, de er på der for en grunn ;) Bedre med en telefon eller et besøk for mye, enn et for lite...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...