Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Jeg hater vekta mi over alt på jord og sliter veldig med meg selv og selvtilliten. Jeg er 115kg og kun 1,60cm så har alltså en bmi på 45 :-( Min mann elsker meg slik jeg er. Men nå er jeg kun 10kg tyngre også enn når vi møttes. Godt er det selvfølgelig og tenke på det. Jeg vill nå ned i vekt. Orker ikke og leve som en blåhval lengre :-'( Hva slags slanke program anbefaler dere til ei som skal ned minimum 30kg? og funker dette?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Anbefaler ketolyse på det varmeste. Slanking helt uten sult og raske resultat. Bare pass på å spise vitminene du skal ta i tillegg. Jeg gikk ned 12 kg for fire mnd siden og har ikke gått opp igjen et gram etter at jeg gikk tilbake til normalt kosthold. Se ketolyse.no og lavkarbo.no
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Jeg anbefaler å droppe karbohydrater og å øke protein-nivået. Det blir en livsstilsendring, særlig fordi man kan ikke leve helt uten karbohydrater. Men jeg spiste mye salat med for eksempel ost, masse fisk, masse grønnsaker, og spiser så og si ikke brød, pasta eller poteter lenger. Pluss at jeg går mye raske turer med barnevogna. Siden juli har jeg gått ned 20 kg.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 hvis du har en så høy BMI kan du faktisk få en gastric bypass. en innskrumpning av magesekken. min kusine fikk det, og er veldig fornøyd. hu hadde BMI på 43. det er Sykelig overvekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå