Gå til innhold

er det farlig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dt normalt og bæsje grønt???

er 35 uker på vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt..

eller er dt farlig???

Skrevet

Hvis det er sånn mørk militærgrønn liksom, så er det ikke farlig. Jeg får en blanding av det og svart bæsj hvis jeg spiser mye bær f.eks.

Men hvis den er signalgrønn, så burde du sjekke om du er blitt invadert av en UFO eller noe.

Skrevet

LOL

er nok ikke signalgrønt...

takk for at du får meg til og le:-)

Skrevet

Normalt er det vel neppe (skjønt jeg har aldri undersøkt det så nøye, hehe).

Selv hadde jeg det en gang jeg hadde spist en svær godteridings (en smurf, nam nam) som hadde litt vel mye blått fargestoff. Vips ble hele guffa grønn i do, hehe. Heldigvis at jeg huska på den smurfen.... :)

Skrevet

jeg har hatt dt i nå ca 14 dager...

pleier jo ikke ha det.... spiser alt som før.. så anner ikke hva dt kommer av

vet ikkeom jeg tør å ta dt opp med jordmor...

kan dt ha noe med ungen og gjøre??

Skrevet

ja. legen sa jeg måtte det..

har det noe med det å gjøre kansje???

Skrevet

bæsj blir svart ved bruk av jern vel?

Skrevet

Neivel, så var det ikke signalgrønt da ;)

Det er nok ganske enkelt bare noe kroppen skiller ut. Men 14 dager hørtes litt mye ut ja, så du kan jo sjekke med jordmor for å være helt sikker.

Tror ikke farge har noe med jernmangel å gjøre, tror mer det er noe man har nok av.. :) Og det er jo godt å vite at kroppen funker..

Eksperter kan jo gjette hva kroppen trenger og ikke trenger bare av bæsjen, lukt, konsistens, farge osv.

Skrevet

ja det tror jeg! husker jeg fikk sjokk første gangen jeg brukte det... jeg bæsjet svart!!! er nok bare det som er... ikke noe å bekymre seg for!

Skrevet

jeg tar jern tilskud... hmm min er jo grønn syns dette er litt rart jeg....

Skrevet

Da er det sikkert kroppen som skiller ut jernet den ikke greier å ta opp. For tar man f.eks en multivitamin, så klarer kroppen likevel ikke å ta opp ABSOLUTT alt, noe kommer ut igjen.. og det betyr ikke at man tar for mye altså, kroppen bare er sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...