Tingeling27 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 at evt graviditetssymtomer kan komme?? etter forventet mens eller?? er det ett dårlig tegn om man ikke merker noe før forventet mens?? plutselig så føler jeg at jeg kjenner noe, men så føler jeg ikkeno...så vil jeg liksom ikke kjenne noe heller, for redd for å bli skuffet liksom...uff...fler som har det sånn?? følte liksom litt symptomer i slutten av forrige uke,men nå er liksom alle tegnene borte...hadde sånne mensmurringer,veldig svake,samt lotion..men nå virker alt som alt er ved det normale...merkelig assa....hm... noen som har svar??
atsjo Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg trodde virkelig ikke at jeg var gravid forige gang, og da mener jeg virkelig ikke. Hadde ingen symptomer. Eneste kaldsvetting om natta, men tror ikke det kom før etter jeg testet positivt. Nå går jeg å kjenner etter symptom og innbiller meg hele tiden. Så å ikke kjenne noe er absolutt ikke et dårlig tegn, er så forskjellig atte:)
Tingeling27 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 takk søøøte du:) det var skjønnt skrevet:) har jo en datter fra før,men er så lenge siden at jeg husker ikke hvordan ting var...da prøvde jeg ikke så intenst heller akkurat den mnd så hadde ingen anelse om at jeg var gravid...så merket ikke at jeg hadde vondt i puppene og før etter jeg hadde testet positivt...og da skjønte jeg også hvorfor jeg hadde vært så trøtt uken i forvegen hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå