Gå til innhold

Hvordan er egentlig normene for tipsing?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipser dere taxisjåfører eller bartendere? Og hvor mye på restaurant? Føler meg så usikker, og vil ikke være gniten liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, hadde egentlig tenkt å være anonym, men-men.. er jo ikke SÅ pinlig egentlig..

Skrevet

I Norge tipser jeg bare ved restaurantbesøk.

I USA hvor store deler av lønningen er tipsen tipser jeg br, med mindre de er helt håpløse.

Skrevet

Tipser kun når jeg har fått fantasisk service og mat. Kjenner en del som tipser automatisk uansett, har prøvd å diskutere det med dem for å finne ut hvorfor. De vet de ikke selv en gang.

Skrevet

jeg tipser når jeg er ute å spiser. er jeg misfornøyd tipser jeg selvfølgelig ikke. men er jeg fornøyd tipser jeg etter hva jeg synes de har gjort seg fortjent til =p

 

taxi tipser jeg ikke.

 

og bartendere vet jeg ikke har aldri kjøppt drikke selv, har ikke vært noe særlig ute på byen heller.

Skrevet

Jeg har aldri tipsa en taxisjåfør.. jeg tipser hvis jeg er ute å spiser og jeg er VELDIG fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...