RødRev Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Tipser dere taxisjåfører eller bartendere? Og hvor mye på restaurant? Føler meg så usikker, og vil ikke være gniten liksom..
RødRev Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. desember 2008 Hehe, hadde egentlig tenkt å være anonym, men-men.. er jo ikke SÅ pinlig egentlig..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 I Norge tipser jeg bare ved restaurantbesøk. I USA hvor store deler av lønningen er tipsen tipser jeg br, med mindre de er helt håpløse.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Tipser kun når jeg har fått fantasisk service og mat. Kjenner en del som tipser automatisk uansett, har prøvd å diskutere det med dem for å finne ut hvorfor. De vet de ikke selv en gang.
Bøllefrød Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 jeg tipser når jeg er ute å spiser. er jeg misfornøyd tipser jeg selvfølgelig ikke. men er jeg fornøyd tipser jeg etter hva jeg synes de har gjort seg fortjent til =p taxi tipser jeg ikke. og bartendere vet jeg ikke har aldri kjøppt drikke selv, har ikke vært noe særlig ute på byen heller.
birrisj05.02.09 Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har aldri tipsa en taxisjåfør.. jeg tipser hvis jeg er ute å spiser og jeg er VELDIG fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå