blomst2009 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Lurer bare på om noen vet om det er noen sammenheng mellom hvor lenge det går å bli gravid med nr 1 som nr 2? Gikk over 1 år når jeg fikk nr 1 og lurer på om jeg bør forberede meg til like lang prøving
J -76 Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg kan bare snakke for meg selv, og for min del gikk det lettere å bli gravid med nr 2. Det tok oss 7 pp å få jenta vår, men nå er jeg gravid igjen etter 1 pp. Lykke til
blomst2009 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Takk for en hyggelig nyhet:-) Er i 2pp nå å kjenner bare jeg er så utolmodig. Off, må ikke klage men skjønner meg ikke på kroppen min. Har veldig variabel syklus. Kan jeg spørre om du gikk på noen prevensjon i mellomtiden? Etter første barnet?
gutt + knøtt i magen Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Eg veit ikkje heilt, men for meg tar det lenger tid. Med nummer 1 vart eg gravid før eg prøvde(på pillen). No er eg i 4.pp. ikkje mens på 6 veker, og negative tester så sjølv e eg utolmodig og var ikkje innstilt på å slite. Har du noko tips til tolmodighet? prøver å ikkje tenke men det er ikkje så lett....
blomst2009 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 Har abolutt problem med tolmodigheten selv så her får vi bare støtte hverandre. 4pp er hvertfall ikke lang tid, så du må nok smøre deg med tolmodighet:-)
gutt + knøtt i magen Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Må nok det, men det er ikkje lett. Det er vel sånn når eg for ein gangs skyld prøver å planlegga noko... hehe Håper det klaffer fort for oss alle!!
Tingeling27 Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 vet ikke helt hvordan jeg skal regne..sluttet med pillen i august,men har ikke hatt mensen før i november...så er vel 1 pp nå da:) nr 1 tok ca 6 mnd...
MathildeC Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Tok ett år med nr en. Nå har vi prøvd i 6 pp'er uten hell.
Anastasia_ønsker3 Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 Det tok over ett år med første. Legen begynte til og med å snakke om å sjekke det ut! Ble gravid etter 1 år og 4 mnd, men mistet. Etter det ble vi målrettet og da gikk det ved 1pp. Med 2. regnet vi ut eggeløsningen ved første prøving og den satt. Så hos oss funket det bare vi konsentrerte oss mye rundt eggløsning. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå