giggsi Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Gruer og gleder meg. Noen som har gjort det og vil dele erfaringer med meg?
Musemor med tre søte små Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 En tidligere bekjent av meg gjorde det og ble kjempe fornøyd. Det eneste var at den første tiden etter hun hadde gjort måtte brystene være "teipet" og da virket det som om de var blitt så veldig små. Når "teipen" var fjernet så de flotte ut. Et par spørsmål til deg, hvordan kan man få innvilget brystreduksjon? Har begynt å bli plaget av mine, i ryggen
eliza75 Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Jeg fikk min gjort for 8 år siden, på privatklinikk. Har ikke noe negativt å si, fjernet over 500 gr på hvert bryst. Lite smerter etter inngrepet, tilbake på jobb etter 4 uker. Har vært veldig fornøyd og synes arrene er lite synlig/skjemmende. Og det viste seg da etterhvert at jeg kunne fullamme, noe jeg var klar over kunne være et problem etter en brystreduksjon. Så vil bare si lykke til:)
giggsi Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 Til morfarogenlitenmedtut Jeg fikk henvisning fra fastlegen. Fikk time hos lege på kirurgisk som mente at en brystreduksjon ville kunne gjøre nakke plagene mine mindre. Det er kun av medisinske og ikke kosmetiske grunner en får det dekket.
Mamma+2 Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Er det gjennom det offentlige?? Jeg har et stort ønske om det, men vil tro at jeg får beskjed om å gå ned i vekt først. Men har veid både mer og mindre enn nå...men puppene minker IKKE.....Bruker 85 F cup....vondt i nakke og skuldre...
Musemor med tre søte små Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Jeg snakker om medisinske grunner. Med en god BH ser jeg jo flott du med min G kopp
giggsi Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2008 sønn&stedatter Jeg sender deg en pm
giggsi Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2008 Du har ikke åpnet for pm Er gjennom det offentlige ja.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Eg har og lyst å snakke med legen min om det. Har hatt rygg og nakke plager nesten siden eg fikk bryst. Og har fått en skikkelig dårlig holdning pga eg har alltid slitt psykisk pga de.Prøver vel å "gjemme" de ved å krumme ryggen... Nå bruker eg str 85 H. Hva er kriteriene for å få sånt dekket?
eliza75 Skrevet 1. desember 2008 #10 Skrevet 1. desember 2008 Det høres for meg ut som at du helt klart vil få det dekket, pga størrelsen og dine plager som følge av dette. Bare å gå til fastlegen og være bestemt på at du er så plaget at du trenger dette inngrepet. Er vel såvidt jeg vet endel ventetid gjennom det offentlige, så bare å få kommet seg på venteliste dersom du ønsker en brystreduksjon.
giggsi Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. desember 2008 Jeg kunne få operasjon i januar.Så ikke lang ventetid. Valgte selv April,fordi det ikke passer før.
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 1. desember 2008 #12 Skrevet 1. desember 2008 Tenkte faktisk å gjøre det samme. Er kjempe plaget med betennelse i skuldre. Bruker 80Eog er 1.57....har alltid hatt lyst på små pupper! men nå er det faktisk mer fordi jeg sliter vanvittig med skuldrene. Har jo blitt vant til å ha de der;)
MurielAmanda Skrevet 1. desember 2008 #13 Skrevet 1. desember 2008 Venninna mi fikk gjort det og fikk et nytt og bedre liv! Lykke til!
miapia Skrevet 1. desember 2008 #14 Skrevet 1. desember 2008 Hvordan begynte betennelsen? Jeg lurer på om jeg burde ha gjort noe her... Har hatt problemer med den ene skulderen i noen mnd nå... aldri hatt problemer med det før nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå