Gå til innhold

Rosendahl serien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med denne? Jeg synes den er ordentlig lekker. Vil dere anbefale den? Og hvor får jeg kjøpt den? Evnt noen steder de kanskje er litt rimeligere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk veeldig mye av den serien til bryllupet vårt:))) Er storfornøyd med alt, spesielt de blanke koppene som vi bruker til kaffe, te og gløgg ;))

Vi kjøper det på vanlig glassmagasin, og av og til er det tilbud på litt av hvert i den serien :))

Skrevet

åh rosendahl er dritlekkert!!!! jeg har noe og ønsker meg alt! enkelt, tidløst og stilrent. vet man får det på kitch'n og flere andre samme type butikker. f.eks. tilbords kanskje??

roseldahl er egentlig ikke så veldig dyrt sånn i forhold til annen flott servise. har sett masse tilbud her og der i tillegg!!!

løp og kjøp;)

Skrevet

Vi har masse av den serien;) Har den på kjøkkenet ;) Jeg er knall fornøyd! også er det så utrolig mye i den ;)

Skrevet

Serien er dritlekker og jeg har masse. Får alltid "skryt" for den. Det finnes masse forskjellig å velge mellom fra glass til te-lysestaker..

Vi pleier å få fra Glassmagasinet.

Skrevet

Mye fint fra Rosendahl- men hold deg langt unna de høye vinglassene! De er av elendig kvalitet, og knuser superlett! Dessuten er de for høye til å sette i oppvaskmaskinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...