Edelweis Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 etter jeg slutta å amme så mister jeg så mye hår. det er helt syykt. håret mitt er så tynt nå at jeg kan se gjennom det når det henger. føler meg ikke akkurat lekker. blass farge å alt. jeg må sikkert klippe meg kort jeg nå noen flere? æsj, jeg som ikke har råd til å dra til frisøren en gang:/
fox`y Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Har hatt d slik i snart 9 år jeg. da jeg fikk konstatert lavt stoffskifte, føler meg helt jævlig til tider. men bruker å sette inn hårfortykkelse noen ganger i året, samtidlig som jeg striper d å da føler jeg meg litt frechere:O)
Edelweis Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 ja, kanskje jeg må kjøre på med B-vitaminer. dette er ikke morsomt ass. skulle vært hos frisøren å satt på litt extensions jeg og, men det har jeg søren meg ikke råd til du=)
fox`y Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Nei d er ganske dyrt ja, så derfor gjør jeg d sjelden. koster 1000 kr for 20 fester der jeg går:) er jo bare for å få litt tykkelse, for trenger ikke lengre hår:) B vitaminer funker ikke på meg,heller ikke øl gjær å d skal være bra.
St.Sunniva Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Dersom du kjøper ølgjær, og løser opp en teskje i et glass vann, så burde det også hjelpe (det er jo også B-vitaminer da). Smaker kanskje ikke så godt, men verdt et forsøk Husker jeg ga hesten min det for at den skulle sette vinterpels...og det funka big time!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå