Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg prøver meg med ett husrelatert spørsmål her, og håper det er noen som kan hjelpe:p Oppvaskmaskinen vår er tom for glansemiddel, og typen mener jeg ikke kan vaske kopper og kar før jeg har fyllt på. Jeg mener jeg kan gjøre det...Noen som vet? Har en STOR oppvask på vent:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan du bruke maskinen uten!!!!

Skrevet

selvfølgelig kan du vaske. glansemiddel er jo bare for å få koppene til å tørke fortere samt glansen. det står jo på flaska tilogmed. Vask i vei du!

Skrevet

Har aldri brukt glansemiddel vi...maskinen vår er 1,5 år gammel. Glansemiddel er bare for å få glass til å bli klarere og ikke ha sånne dråpemerker når vasken er ferdig. Bare å tørke av glass og kopper når vasken er ferdig før det tørker helt. Er han samboeren din litt perfeksjonist??tihi

Skrevet

hehe...han er tydeligvis det;p Takk for svar=)

Skrevet

eller du kan bruke slike tabletter? inneholder glansemiddel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...