Thea841 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Hei. Jeg prøver meg med ett husrelatert spørsmål her, og håper det er noen som kan hjelpe:p Oppvaskmaskinen vår er tom for glansemiddel, og typen mener jeg ikke kan vaske kopper og kar før jeg har fyllt på. Jeg mener jeg kan gjøre det...Noen som vet? Har en STOR oppvask på vent:p
2SønnerSmå Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Selvfølgelig kan du bruke maskinen uten!!!!
anjaslilje Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 selvfølgelig kan du vaske. glansemiddel er jo bare for å få koppene til å tørke fortere samt glansen. det står jo på flaska tilogmed. Vask i vei du!
gutt09&spire11 Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Har aldri brukt glansemiddel vi...maskinen vår er 1,5 år gammel. Glansemiddel er bare for å få glass til å bli klarere og ikke ha sånne dråpemerker når vasken er ferdig. Bare å tørke av glass og kopper når vasken er ferdig før det tørker helt. Er han samboeren din litt perfeksjonist??tihi
Thea841 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 hehe...han er tydeligvis det;p Takk for svar=)
blå+? Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 eller du kan bruke slike tabletter? inneholder glansemiddel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå