Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Ting går så utrolig fort!!!!! Og jeg føder nok før termin ettersom jeg venter 2 stykker.. Lurer på hvordan det går... Fødselen mener jeg.. Dette er jo første gang for meg og mannen...i tilegg er vi i sak mot tidligere huseier... Jeg må ringe til et firma for å få noe til å se etter sopp og råte her... Er det det så....Ja hva skjer da!? Kan jo ikke bo i et sånt hus med 2 små bebiser! Tiden flyr og jeg har ikke peil på hvilken ende jeg skal starte i... Derimot er gutta friske, raske og store i mammas mage! De sparker og står i til alle døgnets tider!! De reagerer på pappas hender mot mammas mage...til og med stemmen hans sparker de til når han roper inn til magen.. Gleder meg til å se de smile og le... Håper jeg blir en god mor...
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hei! Jeg har også igjen 98 dager idag, så da har vi vel termin 9. mars begge to?! Plutselig syns jeg ukene flyr! Vi har jo nesten ikke begynt å handle noe som helst av utstyr! Jeg er så spent. Vet ikke hva vi har i vente. Måtte bare alt gå bra! Jeg skal på 3D UL i morgen. Blir spennende! Håper alt står bra til der inne. Veslejenta sparker masse, så hel magen til tider rister! Men folk kommenterer at jeg er "liten". Er ikke kjempetynn fra før, så er jo litt mage å fylle ut. Men nå er det ikke til å unngå å se hvertfall. Kan tenke meg det har vært synlig på deg leenge alt, siden det er to krabater inni der! Dette er en så utrolig ting å oppleve.. Jeg er heldig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå