A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Jeg så du hadde svart på et annet innlegg her. Hvordan går det med deg? Sprekkeferdig? :-D Klem
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Hei!!!! Jeg har leita etter innlegget deres, men jeg veit jo ikke hvor langt dere har kommet!! Det går greit med meg. Stor og tung, det er mitt nye navn...hehe!! Gutta er store og flotte, masse fostervann osv. Skal på UL i morgen, gleder meg sinnsykt! Denne gangen har det vært uutholdlig å vente på UL..vet ikke hvorfor... Men tror det er fordi legen ba meg prøve å kjenne etter hvem som sparker når...for å registrere liv til enhver tid. Det greier jeg ikke!! Så innimellom får jeg panikk.. Tørr ikke bruke babycomp heller...redd jeg ikke finner hjertelydene. Men det er masse liv her, så jeg tror alt er bare bra:0) Nå er det mindre enn 100 dager igjen til termin, om jeg har regnet rett...og de kommer vel før termin.. Imorgen skal vi snakke om dobbelt amming, og planlegge litt rundt fødsel. Jeg har begynnt å bli ganske nervøs ang fødsel... Klemme ut 2 stk!? Lurer på om jeg greier det liksom.. Så er det alt med huset...vi har sendt klage til forrige eier, og har ikke hørt noe enda. Purrebrev går ut i dag...så da er det bare å vente.. Taket er feil bygget, det renner vann inn, vi misstenke sopp eller mugg i huset... Så vi har mye å gjøre på kort tid!! Hvordan går det med deg da? Rånte egg?? Håper du overdriver nå... Mange klemmer fra meg og gutta:0)
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Hei!!! Jeg har leita etter inngegget deres! Jeg har det bra, tungt men... Er veldig sår ved høyre ribben...mulig det er brist eller brudd...vet ikke. Magen er så stor at jeg ikke rekker ned til mine egne ben i dusjen...har hemorider.... Bortsett i fra det (hahahaha) så har jeg ingen rett til å klage!! Jeg bærer 2 store friske, raske, gutter! De lager liv i magen min flere ganger om dagen :0) De har masse fostervann i hver sin pose, er så like store som de får blitt.. I allefall på sist UL. Skal på ny UL imorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg mer enn noen sinne!!! Gruer meg litt til å føde... Vi skal snakke om det i morgen... Lurer på hvordan det blir... Hvordan er det med deg da? Råtne egg?? Håper du overdriver nå... Mange klemmer fra meg og mine:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2008 Høh, jeg ser du har svart, men finner ikke innlegget... Ser ut som om bim/dib har spilt oss et puss i dag! Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2008 Sory, der kom det opp! :-D
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2008 Hehe, det er ikke så mange av oss igjen. Husker ikke nickene til alle, men noen er blitt gravide, noen sliter fortsatt (hån i været her) og noen har kuttet prøvingen fordi de skal gifte seg (Susanne). Hehe, så du den svenske versjonen av jordmødrene i dag? Der var det en som fødte tvillinger. Så GANSKE slitsomt ut, men hun overlevde! Irriterende med huset... har mannen din flyttet til Norge? Og hva med hunden? Husker ikke helt, er så lenge siden...:-/ Tja, eggene er ikke helt gode nei. Var hos en ny gyn. for noen uker siden, og han mistenkte at jeg var kommet i en tidlig overgangsalder. Har tatt hormonprøver, fått noen av svarene, men har ikke vært hos gyn. enda. Skal dit neste fredag. de første prøvene viser at mistankene til gyn. var rett. Har forderfelig dårlig FSH-nivå, og det er tegn på at eggproduksjonen og eggene er dårlige. Da gyn. kom med mistanken sin, sa han at han ville anbefale å gå rett på prøverør for å spare litt tid. Vi skal vel diskutere det på fredag... Er ikke 100% sikker på om jeg vil gå gjennom det. Ikke misforstå, jeg vil gjerne ha et til barn, men... vet ikke... Vanskelig å bestemme når vi må bestemme så fort... Jaja, vi får høre hva gyn. sier først... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå