Gå til innhold

Utslitt av å jobbe


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jobb med kundekontakt hele dagen, står og går mye og jobber i alle mulige slags stillinger. Det er så travelt at jeg sjelden får lunsj før i tolv ett tiden. Jeg føler bokstavelig talt at jeg springer til jeg holder på å kollapse.

Jeg er gravid i uke 11 og skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette arbeidstempoet. Har tatt det opp med sjefen, og tatt ut de feriedagene jeg har til gode. Han sier jeg må prøve å ta det litt med ro, ja for det er enkelt når kunder står i kø fra skranken og til døra, og telefonen ikke står stille et øyeblikk. I tillegg er vi ofte for lite folk, uten at det blir gjort noe med. Føles helt håpløst. Er ikke istand til noe etter arbeidstid lenger. Ønsker ikke å sykemeldes, men skjønner ikke hvordan jeg skal overleve dagene. Dessuten skal jo arbeidsgiver tilrettelegge, men han forstår tydeligvis ikke at han må sette inn mer ressurser dersom folk skal overleve.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, kanskje bare blåse ut litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen din, snakk om saken, så finner dere nok en løsning. Kansje delvis sykemelding den første tiden av graviditeten - det er jo ikke uvanlig å være mer eller mindre konstant trøtt og sliten den første tida. Dessuten skal du jo leve etter arb.tid også! Blir kansje mer forståelig for arb.giver dersom du har med deg et skriv til ham fra legen...

 

Arb.giver plikter vel å tilrettelegge for deg, slik at du kan være i jobb lengst mulig. Det kommer jo ingen til gode dersom du sliter deg helt ut nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...