Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 dere som har bestilt dette fikk dere med konvolutter? Jeg bestilte julekort for 500 kr, men fikk ikke med det og det syns jeg var dårlig. Har alltid fått med dette før. Jeg har sendt mail, men får ikke svar...
Leandermamma Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Så vidt jeg vet, følger det ikke med konvolutter til noen av Julekortene. Mener vanlige hvite konvolutter koster 1.90 pr stk. Hilsen FotoKnudsen ansatt.
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 jeg har alltid bestilt julekort fra fotoknudsen og mener huske det har vært med i prisen... ellers begynner jeg jo å dra på årene så hukommelsen er vel ikke alltid på nett mer ; )
Leandermamma Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Du husker rett :-) Konvolutter har vært med, så jeg vet ikke med sikkerhet hvorfor de har valgt å selge det i tillegg i år. ( foruten at de vil tjene mer penger ....) Har sett at andre nettbutikker også selger konvoluttene ved siden av, så det er nok kommet for å bli. :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå