Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Hvordan hadde du det i helgen?
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Takk som spør :-D Du, det var en fantastisk helg, 20 timer kurs, over to dager og jeg dro hjem søndag full av energi. Drømte så klart fra lørdag til søndag, og fikk gjennom drømmen svar på et par ting ;-) Så har det vært to andre kurs denne uken, men i jobbsammenheng og ikke akkurat like spennende ;-) Så nå er jeg så kurset atte, tror rett og slett jeg tar en annen kurs til helgen ...............hehehehe.......... Skal på to julebord, nemlig :-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Hahaha, du er morsom og det liker jeg:-) Det er deilig når man føler at man har fått påfyll av indre visdom. Det gir en helt spesiell tilstand i kropp og sjel det:-) Fint å høre at det var en fantastisk helg:-) Kurs i jobbsammenheng kan jo fort bli litt blekt i forhold ja;-D Oftes så jobbes det på helt andre måter og det er litt synd at ikke flere ledere har fått opp øynene sine! Og kursen som tas denne helgen ja.............hei og hopp, vi skal på julebord fra idag til imorgen!!!! Hællemåne sier jeg bara..... Ha en artig julebord!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå